Spotkanie ICV Poznań – Wykorzystanie procesu Joint Business Planning w controllingu zakupów i marketingu – jak połączyć ze sobą te dwa światy?
Zapraszamy na spotkanie online Grupy Roboczej ICV Poznań, które odbędzie się 23 marca 2023 r. o godz. 14.00. Tematem spotkania jest „Wykorzystanie procesu Joint Business Planning (JBP) w controllingu zakupów i marketingu - jak połączyć ze sobą te dwa światy?”.
Czeka Was solidna dawka informacji na temat procesu Joint Business Planning i wymiana opinii i doświadczeń w ramach dyskusji panelowej!
W Agendzie spotkania:
- Jak powinien być prowadzony proces JBP?
- Dlaczego controling powinien inicjować i zarządzać procesem Joint Business Planningu?
- Dyskusja panelowa na temat obecnej praktyki i wyzwań wynikających z inflacji i fluktuacji cen surowców i mediów.
- Jak zbudować komunikację pomiędzy działami w procesie zbierania informacji do budowy procesu JBP
- Controling zakupów a profil dostawcy.
- Dyskusja z zaproszonymi gośćmi na temat informacji, jakich potrzebuje dział zakupów od działów sprzedaży i controllingu, aby elastycznie prowadzić proces zakupowy z dostawcami.
- Klient, Konsument, Shoper – czy te pojęcia mają znaczenie?
- Controlling marketingu a budowanie scenariuszy popytu konsumenckiego.
- Dyskusja z uczestnikami na temat dotychczasowych doświadczeń w budowaniu scenariuszy rozwoju biznesu w organizacjach.
Tematykę przedstawi: Tomasz Szwedowicz, Członek Zarządu ICV Poznań, CEO LAUNCHING SOLUTION Sp. z o.o.
Gościem webinaru będzie: Adam Śmigielski (Supply Chain Director w JassBoard Sp. z o.o.).
Spotkanie odbędzie się w godz. 14.00–16.00, w formie online na platformie MS Teams.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Zapisz się, używając poniższego formularza.